Известие

Collapse
No announcement yet.

Гори бушона на климатика

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Гори бушона на климатика

    В общи линии заглавието описва проблема. Миналото лято, след като беше изгорял, смених бушона на климатика и цялото минало лято нямаше проблеми. Зимата пуснах климатика (чувал съм, че било добре да се пуска от време на време), но вече не се включваше. И така преди две седмици жегата надделя над мързела ми (всеки сменял бушон на климатика знае къде е наврян и как се сменя), отделих един час и малко нерви и го смених. Както се и очакваше...........настана студ . Дотук добре, обаче........вчера се качвам в колата.......паля.........пускам климатика и.............няма никой . Прави ми впечатление, че се чува щтракване (вероятно реле), но компресора не се пуска. Отделно таблото примигва, което ме навежда на мисълта, че отнякъде се включва голям консуматор. Но откъде, след като компресора не тръгва? Изобщо някой имал ли е подобен проблем? Някакви предположения каква може да е причината ?
    Alfa Romeo 145, 1.6i boxer - продадена
    Alfa Romeo 164 Super, 2.0 TSPARK
    Lancia Kappa 2.4 5.20

  • #2
    Най-добре я закарай на сервиз за климатици
    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

    Comment


    • #3
      Сервиз му е майката. Мога да ти препоръчам един човек, който работи срещу офиса на Григор (ако знаеш къде е). http://bgmaps.com/services/maps/redi...41d6542005415d това е мястото. Като се качваш от хотел Хемус по Свети Наум, където съм посочил на картата, се намира сграда с ограда и паркинг. Качваш се на паркинга и там е гаража на човека, който се занимава с климатиците. Да не се объркаш с гумаджийте по-надолу по Св. Наум. Не е там. Човека се казва Владимир Мирев. Тел. 0888219370.
      Компромис между науката и религията: Човек е произлязъл от маймуната, която Бог е създал по свой образ и подобие.

      Alfa Romeo 146 ti (само с чип и филтър )
      Fiat Brava JTD

      Comment


      • #4
        Благодаря! Преди да изгори първия път бушона, при включен климатик, компресора сам се изключваше и включваше (без да пипам копчето) и тогава я водих на сервиз и...........отговора беше: "всичко е наред". Та не ми се губи време, само за да чуя същия отговор и затова попитах дали някой има идея какво може да става. Но след като никой няма идея, явно ще трябва пак да обикалям по сервизите и да слушам глупости .
        Alfa Romeo 145, 1.6i boxer - продадена
        Alfa Romeo 164 Super, 2.0 TSPARK
        Lancia Kappa 2.4 5.20

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от mony87 Покажи съобщение
          Сервиз му е майката. Мога да ти препоръчам един човек, който работи срещу офиса на Григор (ако знаеш къде е). http://bgmaps.com/services/maps/redi...41d6542005415d това е мястото. Като се качваш от хотел Хемус по Свети Наум, където съм посочил на картата, се намира сграда с ограда и паркинг. Качваш се на паркинга и там е гаража на човека, който се занимава с климатиците. Да не се объркаш с гумаджийте по-надолу по Св. Наум. Не е там. Човека се казва Владимир Мирев. Тел. 0888219370.
          Отивай при Владе,приятел ми е и е много свестен,той съживи мъртвия климатик на старата ми кочинка Проблема е че има много работа и рядко е свободен,но му се обади и ще се разберете
          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от SIS Покажи съобщение
            В общи линии заглавието описва проблема. Миналото лято, след като беше изгорял, смених бушона на климатика и цялото минало лято нямаше проблеми. Зимата пуснах климатика (чувал съм, че било добре да се пуска от време на време), но вече не се включваше. И така преди две седмици жегата надделя над мързела ми (всеки сменял бушон на климатика знае къде е наврян и как се сменя), отделих един час и малко нерви и го смених. Както се и очакваше...........настана студ . Дотук добре, обаче........вчера се качвам в колата.......паля.........пускам климатика и.............няма никой . Прави ми впечатление, че се чува щтракване (вероятно реле), но компресора не се пуска. Отделно таблото примигва, което ме навежда на мисълта, че отнякъде се включва голям консуматор. Но откъде, след като компресора не тръгва? Изобщо някой имал ли е подобен проблем? Някакви предположения каква може да е причината ?
            Има вероятност да е протекла бобината-понеже е голям консуматор и при работа много се нагрява,смолата с която е залята започва да се разтича и запича шайбата на компресора.От там започват белите,но колкото и странно да е в повечето случаи бобината не изгаря.Ако ходиш някъде недей да бързаш да си даваш парите.

            Comment

            Working...
            X